Przecztawszy wszystkie powyższe posty doszedłem do następujących wniosków. Nie jestem fanatykiem CB. Chcę mieć święty spokój z anteną. Koledzy huwe i Maicroft dobrze mówią na temat triflexa. Montuję antenkę sirio triflex!!!
pzdr.
Ostatnio walczyłem z układem podciśnienia i chyba wygrałem (thank's to dobrygrześ)
Wymieniłem zardzewiały mieszek turbiny, który się zasyfił i przerdzewiał. Cały ten syf został zassany w układ podciśnienia, więc wymieniłem N75 (w środku piach i rdza) i wymieniam jeszcze przewód z pompy hamulca, w którym się zasyfił zaworek zwrotny/trójnik.
Samochód już jeździ fajnie, ale jest mały zonk - zaraz po odpaleniu jest słabiutki jak dzidziuś, dopiero jak się nagrzeje do 90st. to wraca do normy - nie jest to notlauf, bo bez gaszenia auta moc przychodzi.
Zastanawiam się co to za błąd i jestem pewien że jest to z tym związane: 17664 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) - Open or Short to Plus
Co to za błąd, czujnik i gdzie się znajduje oraz za co odpowiada?
(może numer z ETKI)
Czujnik temperatury silnika jest do wymiany (G62)
Uszkodzony czujnik lub połączenie kablowe do czujnika - podaje nieprawidłowe dane do komputera sterującego silnika. w razie czego dostaniesz w InterCarsie około 65zł (przydało by się go sprawdzić czy jest OK).
Komentarz